Home / אינסטלטור / איך אינסטלטורים מבצעים תיקון צנרת בבית? 

איך אינסטלטורים מבצעים תיקון צנרת בבית? 

מערכות המים והביוב בבית דורשות פעמים רבות תיקון או החלפה בשל התיישנות או בלאי. קיימים היום אינסטלטורים רבים ברחבי הארץ העוסקים בתחום של מערכות מים וביוב וכחלק מהשירותים שלהם הם מציעים איתור ותיקון של נזילות, תיקון דודי שמש, החלפת צנרת וכן תיקון צנרת כאשר יש צורך.

תיקון צנרת בעבר היה נעשה על ידי שבירת קירות ורצפות, אולם כיום באמצעות טכנולוגיות חדשות אינסטלטורים יכולים להציע תיקון של צנרות ללא שבירת של קירות ורצפות. לעיתים אין ברירה וכדי להחליף או לתקן את הצינורות יש צורך לשבור קירות וזה תלוי בסיטואציה.

תיקון צנרת ללא הרס מאפשר להיכנס לצנרת ולאתר את הבעיה על ידי שיטות שונות שאינן דורשות שבירת של רצפה או קיר ולאטום את החור על ידי שיטות מתאימות. בעיות רבות גורמות לצנרת להיסדק או להתפוצץ ביניהן למשל שורשים הנמצאים בביוב, כמו כן גם בלאי של הצנרת כתוצאה מהתיישנות יכול לגרום לבעיות בצנרת.

תיקון צנרת ללא הרס לא מתאים לכל סוג של בעיה ובמקרים רבים דווקא תידרש השיטה הישנה, שבירת רצפות. כמו כן, תיקון כזה מתאפשר רק בצינורות של ביוב ולא בצינורות של אספקת מים. התהליך עצמו כולל בשלב הראשון איתור של הבעיה. אינסטלטור מקצועי יאתר היכן נמצאת הבעיה בצינור על ידי אמצעים שונים שמאתרים נזילות. בשלב הבא, יבצע האינסטלטור ניקוי של הצנרת באמצעות מכשירים מיוחדים. השלב הבא הוא תיקון של הבעיה בצנרת. ישנן שיטות שונות לתקן סדק וחור בצנרת על ידי טלאי, שירוול או התזה אפוקסית. טלאי נעשה על ידי בלון המוחדר לצנרת ונדבק לדפנות הצינור על מנת לסתום את החור. שירוול הוא אופציה שמתאימה למצב בו יש חורים רבים בצינור. השרוול מוחדר אל הצינור ונדבק לדפנות שלה באמצעות חומרים ייעודיים. התזה נעשית על ידי מכשיר מיוחד המתיז בתוך הצרת חומר שיכול לאטום חורים נקודתיים.

מחיר של תיקון צנרת ללא הרס יכול להיות גבוה יותר משל החלפה שלמה של הצנרת על ידי שבירת רצפות. השרוול משמש כצינור פנימי לצינור הפגום. מחירים של תיקון צנרות בשיטות אלו יכולים לנוע בין כמה אלפים בודדים לכמה עשרות אלפים וזה תלוי במקרה הספציפי עליו מדובר. ניתן לקבל הצעת מחיר מדויקת ומתאימה מאיש מקצוע על פי סוג הבעיה בצנרת. 
אינסטלטורים רבים המציעים תיקון צנרת בשיטות שונות לצד שירותים נוספים לרוב יתחזקו אתר ובו ניתן לקרוא אודות השירותים שהם מציעים, אודות תהליכי העבודה והשיטות השונות לאיתור ותיקון של נזילות. לעיתים ניתן גם להתרשם מהמחירים באתריהם של אינסטלטורים שונים. כמו כן, ניתן לקרוא חוות דעת והמלצות של לקוחות אחרים אודות איש המקצוע. חשוב לבחור באיש מקצוע אמין ומקצועי שיספק שירות איכותי מוצרים שיחזיקו לאורך זמן. 

About admin

Check Also

אינסטלטור בפתח תקווה יצאת צדיק

במהלך השנים, התחום של האינסטלציה והשיפוצים התפתח והתרחב, והביטוי "אינסטלטור בפתח תקווה יצאת צדיק" מציין את המקצוענות והאמינות שמצויות בעסקים כאלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *