Home / שערים / היכן רוכשים שער כניסה מברזל עבור בית פרטי?

היכן רוכשים שער כניסה מברזל עבור בית פרטי?

שער כניסה מברזל לבית הוא אמצעי בעל משמעות רבה, בעיקר כאשר מדברים על בתים בעלי גן או חצר. בתים כאלו לרוב נראה שערים מברזל בעיצובים שונים המתמזגים גם עם גדר מתאימה. מטרתו של שער ברזל היא להגן על הבית מפני פורצים וכמו כן, למנוע יציאה של בעלי חיים או ילדים מחוץ לשטח הבית. ישנם סוגים רבים של שערי כניסה מברזל לבית וכיום ניתן למצוא מסגריות רבות המציעות אותם.

מסגריה היא בית מלאכה שקיים כבר שנים רבות ובו עובד המסגר. במסגריה מייצרים פסלים לנוי מוצרים שונים העשויים מתכת ביניהם למשל סורגים, מעקות ומדרגות. על ידי כלים ייעודיים יכול המסגר לחמם את המתכת וכך לעצב אותה לצורות הרצויות. במסגריה ניתן להזמין מוצרים שונים ממתכת בעיצוב אישי, מידות מתאימות וסגנונות עיצוב רצויים.

כאשר מזמינים שער כניסה מברזל לבית ממסגר, לרוב אנשי המקצוע יגיעו אל הבית על מנת למדוד את המידות הרצויות של השער ולתכנן יחד עם הלקוח את העיצוב שלו. לפי כל אלו תציע המסגירה הצעת מחיר מסודרת לפני שתתחיל לעבוד. כמו כן, לאחר סיום הייצור של השער היא גם תתקין אותו באופן מקצועי.

שער כניסה מברזל ניתן לעצב במגוון צורות, כלומר צורות מעוגלות או ישרות, סורגים בעלי עיצוב או ישרים, להוסיף עיטורים וחריטות וכן לבחור את כיוון וסוג הסורגים של השער. כמו כן, רבים גם מוסיפים תיבת דואר מברזל המחוברת אל השער או מספר דירה ושם. ניתן לבחור גם גדר תואמרת לשער, אשר ממשיכה את הקו עיצובי שלו ומשתלבת איתו. ניתן לראות כיום שערים לבית גם במגוון צבעים. צביעה של ברזל נעשית בשני אופנים, בתנור או בהתזה, כאשר צביעה בתנור איכותית ויקרה יותר.

שער כניסה מברזל יכול להיות ידני או חשמלי, כאשר שערים חשמליים מתאימים בעיקר לבתים פרטים בהם יש שטח חניה גדול או אחוזות. שערים חשמליים הם בעלי מנוע המאפשר לפתוח ולסגור את השער באופן אוטומטי.

שלב נוסף בתהליך של ייצור שער כניסה מברזל הו אגליוון. מדובר בתהליך אשר עובר ברזל שמיועד להיות בשטחים פתוחים ולהיות חשוך לתנאי מזג האוויר. בעזרת הגילוון ניתן למנוע היווצרות של חלודה על שער הברזל ולשמור עליו לאורך זמן.
מחירים של שער כניסה מברזל משתנים בהתאם לגורמים רבים כמו גודלו, רוחבו, הגנון שלו, מורכבות העיצוב שלו ועוד. כל מסגרייה גם תציע מחירים אחרים עבור השערים שלה. ניתן למצוא כיום מסגריות רבות בארץ באמצעות האינטרנט המציעות שערי כניסה לצד מוצרים נוספים לבית. לרוב באתר של מסגריה ניתן לראות תמונות של שערים מסוגים שונים וכן להתרשם מתהליך ההתקנה של השער והייצור שלו. ניתם גם למצוא המלצות וחוות דעת אודות מסגריות שונות.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *